Fură widget-ul Zamolxis Xl8!
Citeşte mai multe la: http://www.alsosprachzamolxis.com/2008/10/11-limbi-in-plus-in-widgetul-de.html#ixzz12ituUPf1

Buna ziua! Ma numesc Saigau Ionut si am 12 ani.Cand am aflat ca trebuie sa fac acest blog am spus ,,Pfffff.....".Acum cand am inceput sa ma documentez si sa vad cat de interesant este persoana si creatiile despre care trebuie sa scriu mi-am zis ca nu trebuie sa mai pierd nici o secunda cu altele.

marți, 24 august 2010

Ce a scris Iordan Chimet?

Iordan Chimet nu a scris foarte mult dar vorba aceea: "Putin si bun decat mult si prost."

Literatură pentru copii

  • Lamento pentru peștișorul Baltazar, 1968
  • Cîte-o gîză, cîte-o floare, cîte-un fluture mai mare, 1970
  • Eroi, fantome, șoricei, Ed. Meridiane, București, 1970
  • Închide ochii și vei vedea Orașul, 1970, ediție definitivă, Ed.Ion Creangă, București, 1970 

Eseuri

  • Western. Filmele Vestului îndepărtat, 1966,
  • Comedia burlescă, 1967
  • Baladă pentru vechiul drum, 1976
  • Grafica americană. Un portret al Americii, 1976
  • America latină. Sugestii pentru o galerie sentimentală, 1984

Antologii

  • Cele 12 luni ale visului. O antologie a inocenței, 1972 Ed. Ion Creanga
  • Dreptul la Memorie. Ed. Dacia, Cluj, 1992

Memorialistică

  • Cartea prietenilor mei, Ed. Universal Dalsi, 2005

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu