Fură widget-ul Zamolxis Xl8!
Citeşte mai multe la: http://www.alsosprachzamolxis.com/2008/10/11-limbi-in-plus-in-widgetul-de.html#ixzz12ituUPf1

Buna ziua! Ma numesc Saigau Ionut si am 12 ani.Cand am aflat ca trebuie sa fac acest blog am spus ,,Pfffff.....".Acum cand am inceput sa ma documentez si sa vad cat de interesant este persoana si creatiile despre care trebuie sa scriu mi-am zis ca nu trebuie sa mai pierd nici o secunda cu altele.

marți, 24 august 2010

Cine a fost Iordan Chimet?

  "Iordan Chimet a fost si a ramas o minune de om o minune de om. El e un personaj neverosimil în lumea noastră, stînjenitor de curat, un fel de înger glumeţ şi băutor de bere, care mai crede în miezul ingenuu şi bun ascuns în semeni, deşi realitatea îl contrazice mereu. Nu l-am auzit niciodată plîngîndu-se de nedreptate sau ingratitudine la adresa lui, n-are timp şi energie pentru asemenea deşertăciuni, altele îi sînt preocupările, altruiste. E prins permanent în proiecte dificile, migăloase şi, după avertismentele serioase pe care trupul i le-a dat, grija lui zilnică e să le ducă la bun sfîrşit. "Mai aveam încă de lucru pe aici, nu puteam pleca" - mi-a spus după ultima păţanie gravă, care l-a ţinut în inconştienţă cîteva zile, după care şi-a revenit miraculos. Şi s-a întors la masa de scris, bucurîndu-se iar, copilăreşte, de tot ce e important pentru el: empatia cu frumosul artistic al lumii, prietenia împărtăşită, slujirea adevărurilor ocultate, lupta cu demonii istoriei, indiferent de culoarea lor."                            
                                                                                                                             

de Adriana Bittel                                       

5 comentarii:

  1. Jos pălăria, Ionuţ. Dacă găseşti şi cuprinsul Antologiei inocenţei, îţi rămân îndatorată veşnic :) .
    Salutări,
    o virtuală

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumos blog.... ti-as sugera sa adaugi sh niste imagini, eventual niste videoclipuri sh un fundal muzical... :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna ziua, gimminy!Am cartea in original de la domnul dirigiinte, si am facut cateva poze la cuprins ca sa fie mai interesant, deci o sa le postez in cursul saptamanii.

    RăspundețiȘtergere